2012. február 10., péntek

Hogy is kezdődött?

Valamikor 1995 táján,egy televízió kapcsolgatás közben,egy véletlen folytán,bikaviadal közvetítésbe botlottam.
Voltam ekkor 14 éves,egész egyszerűen odaláncolt a tv képernyője elé a hihetetlen látvány. Elsőre,mintegy ösztönösen megértettem  a látottak lényegét,lenyűgözve néztem az ember és az állat különös harcát. Sokan,ösztönösen elfordítják tekintetüket,elítélően beszélnek az arénákban történtekről. "Állatkínzók" kiabálják. Nem néznek kellően a dolgok mögé. Az erő,az őserő,és az elegancia hihetetlen keveréke a corrida.Szerintem egészen döbbenetes dolog,amit a Matadorok,Torerasok véghez visznek az arénákban.

Ez a blog éppen azért jött létre...mert találkozott két ember
akik -tudtukon kívül- hasonlóképp rajonganak a bikaviadalokért. Reméljük minél többen leszünk akik elismerjük ezt az egyedülálló kultúrális csemegét.
(Itt a képen, Lupita López,nagyszerű Matadora,digitálisan átalakított fotója látható.) ÓLÉ Lupita!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése