2012. március 19., hétfő

Kedvencek

Elhoztam Nektek néhány kedvenc videómat, kedvenc "torero-imtól".


Elsőnek Julián López "El Juli" tavalyi januári mexikói "munkáját" .

Fantasztikus bika!  Neve: "Guapeton" 515 Kg!
Ragyogó matador, hatalmas "faena"!

ÓLÉ "El Juli"!

 És itt a második része:
VIVA "El Juli"!!!

Másodikként Alejandro Talavante 2007-es Sevilla-i "munkáját"  hoztam.

Bár nem elejétől van a videó, mégis a kedvenceim közé tartozik.
Talavante,  matador munkássága talán legszebb "natural"-ját hajtotta végre a második bikán!


ÓLÉ Talavante!

És itt egy másik is tavaly májusi Madridból:

Hatalmas bika, gyönyörű "munka"! Ez két fület, és "nagy kaput" érdemelt!

 VIVA Talavante!!!

Harmadikként José María Manzanares-t hoztam

A tavalyi Sevilla-i videó, azért lett a kedvencem, mert Manzanares óriási "faena"-t csinált! Mégis hihetetlenül boldog, hogy a bika amivel küzdött kegyelmet kapott, az elnöklettől. 
Nézzétek csak az őszinte nevetését! Kevés matador van aki így tud örülni!


ÓLÉ Manzanares!

Íme a második bika aznap estéről:

A videó végén jól látszik, hogy szinte szétszedik Manzanares-t! Még az autóból is visszahúzzák, és viszik még egy kört.
Néha félelmetesebbek a rajongók, az arénán kívül, mint a bika az arénában. :-)



VIVA Manzanares!!!


Végül de nem utolsó sorban David Fandila-t "El Fandi"-t hoztam még Nektek kedves olvasók.

Hihetetlenül pimasz matador! Igazi "showman"! De tehetsége vitathatatlan.
Kér egy kalapot a nézőtérről, és a bika fejére teszi! Én mondtam, hogy nagyon pimasz! :-)


Itt a videó folytatása:


ÓLÉ "El Fandi"! 

Máskor meg lóhátra pattan, és "picador"-nak áll.


VIVA "El Fandi"!!!

Forrás: YouTube

Ők a kedvenceim, de számomra minden matador egy igazi hős. 
Hiszen, valljuk be hányan mernénk kiállni ilyen gyönyörű, és hatalmas állatok ellen, mindenféle fegyver nélkül?

Munkájuk igazi művészet.  

Ne hagyjuk, hogy a semmibe vesszen!

VIVA TOREROS!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése